Informujemy, że Netia została jednym ze sponsorów Suzuki Arki Gdynia. Logo operatora pojawi się między innymi na parkiecie Polsat Puls Areny Gdynia oraz oficjalnych strojach meczowych zawodników. Witamy w żółto-niebieskiej rodzinie!
Netia będzie od nowego sezonu rozgrywek wspierać jeden z najbardziej utytułowanych zespołów koszykarskich w Polsce, który od nadchodzącego sezonu występować będzie pod nową nazwą – Suzuki Arka Gdynia.
– Koszykówka jest jedną z najbardziej emocjonujących i dynamicznych dyscyplin sportowych. W naszym codziennym działaniu bardzo często przyświecają nam te same wartości, którymi kieruje się odnosząca sukcesy drużyna koszykarska. Dlatego naszą przygodę ze sponsoringiem sportowym zdecydowaliśmy się rozpocząć od tej właśnie dyscypliny. – powiedział Andrzej Abramczuk, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Netia S.A.
Logo Netia pojawi się na odwrocie koszulek i spodenek meczowych naszych zawodników, dresach reprezentacyjnych oraz wszystkich materiałach i kanałach informacyjnych zespołu. W ramach współpracy Netia ma też zapewnioną szeroką ekspozycję swojego logotypu i materiałów reklamowych na terenie Polsat Plus Areny Gdynia. Logo Netia będzie umieszczone na parkiecie w okolicach koszy, na elektronicznych bandach reklamowych oraz ściance sponsorskiej wykorzystywanej podczas konferencji prasowych.
Pierwszy mecz w Energa Basket Lidze żółto-niebiescy stoczą w czwartek 22 września w Słupsku, natomiast pierwszy domowy pojedynek, przeciwko Polskiemu Cukrowi Pszczółka Start Lublin, zaplanowany jest na 16 października.
O Netii:
Netia jest jednym z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, częścią Grupy Polsat Plus. Na bazie nowoczesnej, wydajnej infrastruktury i dzięki wysokim kompetencjom zespołu pracowników, dostarcza klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom i instytucjom kompleksowe usługi komunikacyjne oraz multimedialne on-line.